Teadlik Tarbija

Lauamäng

Mäng aitab Sul saada teadmisi tarbija õigustest ja kohustustest. Mängukeskkonda sisenemiseks peab arvutisse olema installeeritud Adobe Flash Player.


ALUSTAMINE

Mängida on võimalik kas üksi või mitmekesi. Vali endale sobivat värvi nupp ja mängu raskusaste: nõrk, keskmine või raske.
Mängu alustamiseks klikka täringul.

LIIKUMINE

Nupp liigub edasi täringul saadud arvu võrra, mida näidatakse ka ekraanil. Ekraanile ilmub küsimus ja vastusevariandid, millest tuleb valida üks. Tihti on vastuste juures ka lisaselgitused, loe need kindlasti läbi. Kui oled küsimusele vastanud, saad juhul, kui mängid üksi, taas täringut veeretada. Mitmekesi mängides saab õiguse teine mängija. Aeg-ajalt ilmuvad küsimuste vahele ka näpunäited, mida on Sul tarbijana kasulik meeles pidada. Mäng lõpeb, kui nupp jõuab finišisse.

PUNKTID

Punkte saadakse vastavalt küsimuse raskusele, kas 10, 20 või 30. Kui vastad valesti, siis punkte ei teeni. Mängutabloolt saad jooksvalt oma punktiseisu jälgida.

REGISTREERUMINE

Kui soovid oma tulemust edetabelis kõigile nähtavaks teha, täida ära mängu lõpus olev registreerumise vorm.

MÄNGU ARENDAMINE

Mäng on pidevas arengus. Tarbijakaitseamet täiendab mängu uute küsimustega ja võtab vajadusel (näiteks seaduste muutumisel) küsimusi maha või muudab neid. Mängus esinenud vigadest andke palun teada anne-mai.helemae@tarbijakaitseamet.ee.

Mängu sündimise lugu

Mäng sai alguse Tarbijakaitseameti ideest luua interaktiivne õppevahend, mille abil saab testida ja saada teadmisi tarbija õigustest ja kohustustest. Mäng on valminud Tallinna Ülikooli Informaatika Instituudi I kursuse üliõpilaste suvetööna, mille arendamine jätkus ka II kursusel olles.

Mängule!